همه عیدی هاشونو رد کنن بیاد

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

همه عیدی هاشونو رد کنن بیاد

من عیدی میخوام!!

ببینم چند نفر عیدی نظر میدن؟؟وچند تا؟؟

۱نظر=ایشالا بهتون عیدی ندن

۲نظر=۵۰۰تومنی پاره بدن

۳نظر=۵۰۰ تومنی سالم

۴نظر=یه ۱۰۰۰تومنی ناقابل

۵نظر=۲۰۰۰تومنی خشک

۶ نظر=۵۰۰۰تومنی

وبالای ۶نظر شامل امتیاز ویژه از جمله=آجیل پسته دار+۱۰۰۰۰تومن عیدی+سلامتی و آغاز سال خوب و با برکت

منم اینجا برای هرکی نظر میذاره به نرخ بالا دعا میکنم

دیگه خود دانید!



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت18:34---4 فروردين 1393
به ما نیومده 500 تومنی پاره بدیم!!!اینم سومی!!!!
پاسخ:هههههههههههههه مرسی خوش اومدی


شهرزاد
ساعت18:33---4 فروردين 1393
ما بخیل نیستیم،اینم دومی!!!

شهرزاد
ساعت18:33---4 فروردين 1393
عیدت مبارک!!!
پاسخ:مرسی همچنین


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:42---24 اسفند 1392
آبجي فك كنم فعلا بسه ديگـــــــــه نه؟!!!

اما اگه بگي بازم من در خدمتم

حالا شرطمون كه يادت نرفت كه نه؟

مخلصيــــــــــــم آبجي شما همون يادمون هم كنين واسمون خيليه.

اما منتظـــــــرم تو وبم ببينمت
پاسخ:سلام همین الان میام هههههههههههه


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:39---24 اسفند 1392
زیبایی ات دیکتاتوری است

که کلمات را در من به گلوله می بندد

و هر لحظه شعری در من شهید میشود...


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:39---24 اسفند 1392
تا دیدارت

یک شیشه فاصله است

و من مثل ماهی میان تنگ و تنگ میان دریا

آه ،اگر بشکند این دیوار شیشه ای!


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:38---24 اسفند 1392


خوبان را باید روى چشم ها گذاشت

کجایى؟!

چشم هایم بهانه ات را گرفته اند


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:38---24 اسفند 1392
زمانی دیوانه ام بود

ولی حالا برایش شدم تماس های بی پاسخ


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:37---24 اسفند 1392
از صدای گذر آب چنان می فهمم

تندتر از آب روان عمرمان میگذرد

ارزش غم خوردن نیست

آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:37---24 اسفند 1392
یه شب خیلی دلم هواشو کرده بود

اس داد : خیلی دوست دارم…!

تا اومدم بگم ما بیشتر دیدم فرستاده شرمنده اشتباه شد


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:36---24 اسفند 1392
فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه

وقتی از درون تنهایی …


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:35---24 اسفند 1392
به سلامتی اونایی که مخاطب خاصشون خداست

به سلامتی اونایی که شبا به خدا شب بخیر میگن

به سلامتی اونایی که صبح با یاد خدا از خواب بیدار میشن

به سلامتی اونایی که خدا همه دار و ندارشونه …


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:26---24 اسفند 1392
همیــشه سکــوت خــوب نیــست

گـاهـی خُــرد میشــوی زیـر بـار حــرف هـای نـگفتــه

غافــل از اینکـــه بـــه تـــو تـهمـــت بـی جنـبگــــی می زننـــد


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:26---24 اسفند 1392
سکوت می کنیم

به یاد تمام دوستت دارم هایی که در گلو مرد

سکوت می کنیم

به احترام تمام خاطراتی که در و دیوار زندگی را آذین بسته اند

سکوت می کنیم

برای لحظه های با هم بیشتر بودنمان

و سکوت انگار سخت ترین کار دنیاست

سکوت می کنیم

آخ دیدی چه شد ؟

من با همین کلمات سکوت را شکستم


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:25---24 اسفند 1392
سلام آبجي خــــــــــــــــــوبي؟



ميخوام كامنت بارونت كُنــــــــــــم ولي شرط داره خوب :!!

تو هم وقتي اينارو تاييد كـــــــردي بياي وبم و نصف كامنتي رو كه ميزارم بزاري،

البته اينجاش هم تبصره داره هر چقدر بيشتر هم بزاري از كَرم و خانوميته

پس بشمار رفتم كامنتامو بزنم..روز خـــــــوش منتظرم آبجي
پاسخ:الان میام ببین چیکار کنم داداش سعیدهههههههههه


sajjad
ساعت6:24---23 اسفند 1392
اینم دومین نظر برای آبجیم : ...نکند فکر کنی در دلم مهر تو نیست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست
پاسخ:ممنونم داداش


sajjad
ساعت6:23---23 اسفند 1392
اینم یه نظر برای آبجی شیما این گل ها تقدیمت آبجی :

مائده
ساعت16:49---22 اسفند 1392
چند تا بذارم خوبه

100تا خوبه؟
پاسخ:هرچند تا دوست داری هههههههههه


sima
ساعت14:10---22 اسفند 1392
7 تا نظر دادم یوهو به افتخوارم بزن دست قشنگه روhttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(29).gifhttp:/ /loxblog.com/images/smilies/smile%20(25).gifhttp://loxblog.c om/images/smilies/smile%20(14).gif
پاسخ:هورررررررررررررررررررا مرسی سیمای گلم


sima
ساعت14:06---22 اسفند 1392
سلام اجی گلم 6 تا نظر میدم براتhttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif
پاسخ:ممنونم سیما


احسان
ساعت11:50---22 اسفند 1392


مسلم
ساعت20:24---21 اسفند 1392
نظر اول : پاسخ:مرسی داداش گلممممممممممممممممممممممممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:,

] [ 18:38 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه